Skrejlapas sniedz lielisku iespēju kā reklamēt savu uzņēmumu vai produktu izdalot, vai izvietojot tās dažādās vietās, kā:
pa pastu;
žurnālos un laikrakstos;
izdale uz ielas;
izdale veikalos.
2. Esiet radoši:
Ja jūs nolemjat reklāmas kampaņā izmantot skrejlapas, jums nāksies kļūt radošiem. Jūs noteikti gribēsiet, lai jūsu skrejlapa ne tikai izceltos citu vidū, bet arī nodotu jūsu ziņu mērķa auditorijai. Visbiežāk skrejlapas ir A4 vai A5 formātos un parasti tās ir apdrukātas no abām pusēm, lai sniegtu pēc iespējas vairāk informāciju.
3. Kaut kas taustāms:
Vēl viens viens liels skrejlapu pluss ir tas, ka tās ir fiziskas. Fakts, ka jūsu klienti jūsu vēlamo ziņu uztvers no fiziska priekšmeta nozīmē, ka visticamāk viņi par šo lietu pastāstīs arī saviem draugiem un radiem. Veids kā jūsu skrejlapa tiks dizainēta un izdrukāta noteikti ietekmēs to, vai cilvēks vēlēsies izlasīt visu, lai uzzinātu papildus informāciju. Šis ir iemesls, kāpēc ir nepieciešams skrejlapu veidot tā, lai tā izceltos citu vidū, tajā pat laikā saglabājot galveno ziņojumu vienkārši izlasāmu. Skrejlapām ir svarīgs kvalitatīvs drukas nobeigums, kas var ietekmēt to, cik daudz cilvēki vispār vēlēsies paņemt jūsu skrejlapu.
4. Stimulatori:
Skrejlapas piedāvā pietiekoši daudz vietas, lai uz tām iekļautu dažādus stimulatorus, kā atlaižu kodi vai kuponi. Šis ir lielisks veids, ka piesaistīt lielāku cilvēku interesi jūsu uzņēmumam un produktam ko piedāvājat. Izmantojiet savu skrejlapu kā stimulatoru piedāvājot īpašu atlaides kodu, kurš būs derīgs tikai pirmajiem divdesmit atlaižu koda izmantotājiem.
5. Izmērāms:
Atlaižu kodu pievienošana skrejlapām var būt lielisks veids, kā izmērīt to, cik veiksmīga ir bijusi jūsu mārketinga kampaņa. Izmantojiet skrejlapas kā instrumentu, lai noskaidrotu cik veiksmīga ir jūsu mārketinga kampaņa un kādus uzlabojumus vajadzētu veikt nākotnē. Pievienojot īpašus numurus, pielāgotus URL un QR kodus jūs varēsiet vieglāk noskaidrot, cik veiksmīga ir bijusi jūsu skrejlapu kampaņa.