Labai vizītkartei vajadzētu atspoguļot jūsu uzņēmuma būtību – tas nav viegli, ja ņem vērā to, ka standarta vizītkarte ir ir tikai 90×50 mm.
Kā var atspoguļot sava uzņēmuma darbību tik ierobežotā izmērā?
Jūs nevarat paļauties, ka vizītkarte sniegs pilnu ieskatu par jūsu uzņēmumu un tā darbības veidu. Tas, ko jums vajadzētu darīt ir radīt vizītkarti, kuras dizains ir atmiņā paliekošs un atstāj pozitīvu iespaidu par jums un jūsu uzņēmumu.Krāsai, tekstam un materiālam ir ļoti liela ietekme uz to, kā cilvēki redzēs jūsu uzņēmumu. Neesiet pārdroši un izmantojiet veselo saprātu vizītkartes veidošanas procesā. Ja jūsu uzņēmums nodarbojas ar bērnu mantu pārdošanu, iespējams, vizītkartei vajadzētu izvēlēties gaišas un krāsainas krāsas un fontus. No otras puses, ja jūsu uzņēmums nodarbojas ar finanšu konsultācijas pakalpojumu sniegšanu, tad jūs noteikti vēlēsities, lai jūsu vizītkarte izstaro profesionalitāti un uzticamību, tāpēc būtu ieteicams turēties pie klasiskajām krāsām, kā melna vai pelēka fonta uz bēša vai balta fona.Protams, profesionāli dizaineri apgalvo, ka uzņēmējiem nevajadzētu mēģināt pašiem veidot savas vizītkartes dizainu, bet daudziem mazu uzņēmumu īpašniekiem nemaz nav citas iespējas.Labākais veids, lai saprastu ar ko sākt
Apskatiet visas vizītkartes, kuras esat saņēmuši no citiem uzņēmumiem un atlasiet tās, kuras jums vislabāk patīk. Ja esat radošo profesiju pārstāvis, jums būs lielāka brīvība dizaina ziņā, bet kopumā vajadzētu paturēt prātā sekojošās lietas:- Izmantojiet savu logo kā bāzi, tam ir jābūt lielākajam vizītkartes elementam.
- Atstājiet to vienkāršu. Nav ieteicams pārpildīt vizītkarti ar lielu lērumu informācijas.
- Iekļaujiet sekojošus posteņus – jūsu vārds, amats, uzņēmuma nosaukums, adrese, telefona numurs, e-pasta un mājaslapas adreses.
- Pārliecinieties, ka izvēlētais fonts ir viegli lasāms.
- Palieciet pie vienas vai divām krāsām.
- Vienmēr pasniedziet vairāk par vienu vizītkarti (lai cilvēki varētu tās nodot tālāk).
- Pasniedziet vizītkartes visiem, kuriem tās var noderēt.
- Nēsājiet tās vizītkaršu etvijā, lai pasniedzot tās būtu tīras un gludas.
- Izmantojiet 100×170 mm pārlocītas vizītkartes (līdzīgi kā mini brošūras).
- Lai gan lielākoties uzņēmēji izvēlas standarta formas vizītkartes, netradicionālas formas vizītkartes var pievērst lielāku uzmanību. Pamēģiniet izgatavot vizītkarti rotaļu lāča formā, ja strādājat bērnudārzā, vai tortes formā, ja esat konditors.
- Papīrs ar tekstūru var palielināt cilvēku interesi par konkrēto vizītkarti tik pat ļoti kā krāsains papīrs. Vispārīgi izvēlieties tekstam gaišākas ēnas, lai uzlabotu lasāmību.
- Termogrāfija, process kura rezultātā tiek izveidots pacelts, spīdīgs teksts var palielināt interesi par jūsu vizītkarti. Reljefs un folijas štancēšana ir divi citi drukāšanas procesi, kas var padarīt jūsu karti vizuāli pievilcīgu.