Logo dizains un uzņēmuma zīmola veidošana var būt tik vienkāršs vai sarežģīts process, kā jūs vēlaties. Jūs varat izdomāt pats savu dizainu, kā to izdarīja Microsoft. Vai arī jūs varat algot aģentūru, kas veiks izpēti, un piedāvās dažādus logo variantus, kuri sniegs ieskatu par jūsu uzņēmuma darbību un ambīcijām. Šādā veidā tika radīts BP logo (attēlā zemāk), dizains veidots tā, lai radītu dabai draudzīga uzņēmuma priekštatu, kas izrādījās ļoti efektīvs veids kā mainīt sabiedrības domas par uzņēmumu.Jebkurā gadījumā, ir vērts apskatīt dažādus jau esošus logo veidus, lai saprastu pamata principus un gūtu iedvesmu sava logo dizainam. Veidojot logo dizainu ņemiet vērā, ka logo ir jābūt piemērotam attēlošanai dažādās vietās un dažādos izmēros. Daudzi “plānie” fonti drukājot tos mazā izmērā, gandrīz, pazūd.Ja sākat jaunu uzņēmumu, vai vēlaties veikt sava zīmola pārveidi, zemāk aplūkosim piecus logo dizaina stilus, kas var jūs iedvesmot.
Plakanais dizains
Šāda pieeja kļuva populāra 2015. gadā un maz ticams, ka tuvākajā laikā tā zaudēs savu popularitāti, pateicoties tā daudzpusībai. Tīro, vienkāršo līniju dēļ, plakanā dizaina logo ļoti labi attēlojas web lapās un dažādās ierīcēs, kā arī , tos ir viegli drukāt un tos ir viegli pielāgot dažādiem foniem un izkārtojumiem.
Negatīvā vieta
Līdzīgi kā plakanajā dizainā, logo, kuri veidoti negatīvās vietas dizainā, parasti ir vienkārši un labi attēlojas kā web lapās, tā arī drukātās reprodukcijās. Galvenā atšķirība ir tā, ka šie logo atjautīgi izmanto neapdrukājamo daļu, ietverot neapdrukājamās daļas kā primāro dizaina elementu. Šāds dizaina stils jau kādu laiku tiek izmantots, pierādot to, cik efektīvi tas var likt skatītājam domāt un interpretēt pat smalkākās detaļas.
Burtu kraušana
Gluži kā negatīvās vietas dizainā veidoti logo, burtu kraušana liek skatītājam apstāties un interpretēt dizainu kā arī atšifrēt uzrakstīto. Šāds logo var vieglāk palikt skatītājam prātā, bet tikai tad, ja būsiet izvēlējušies pareizo fontu. Vienkāršs trekns fonts nodrošinās, ka logo nepaliks grūti lasāms, lai kur arī tas tiktu attēlots.
Kinētiskais logo
Kinētiskais jeb dinamiskais logo ir pielāgojams, lai derētu dažādām aplikācijām. Iedomājaties par Google logo, kurš svarīgu notikumu laikā mainās. Jūs varat izmantot adaptīvo logo lai izceltu dažādus produktus vai pakalpojumus bez disociēšanas no primārās uzņēmuma identitātes.
Pašu radīts
Ar stabilu videi draudzīgu uzņēmumu popularitātes augšanu, vietēja izmēra veikaliņu un hipsteru stila sekotāju vidu lielu popularitāti ir guvis pašu radīta logo dizains. Šāds logo veids ir lieliski piemērots, ja vēlaties parādīt sava uzņēmuma unikalitāti un personību, vai, ja vēlaties izveidot ciešāku saikni ar klientiem, kuri meklē ko savādāku.